Adriana Gosman, Alumna ASE FABBV, manager al departamentului de customer Allianz-Ţiriac
10 august 2017
Din rolul de manager al departamentului de customer care, Adriana Gosman răspunde de calitatea interacţiunilor dintre reprezentanţii front-office şi clienţii Allianz-Ţiriac ori persoanele păgubite de asiguraţii companiei. O parte importantă a activităţii sale o constituie captarea şi analiza feedbackurilor mai puţin favorabile primite din partea clienţilor, în forma aşa-numitelor reclamaţii sau petiţii.
Adriana Gosman spune că încă de la începutul parcursului profesional, după absolvirea Facultăţii de Finanţe, Bănci şi Burse de Valori din cadrul ASE, a avut şansa să lucreze în domeniul financiar-bancar. A început ca ofiţer subscriere poliţe de asigurări de viaţă la ING Nederlanden Asigurări de viaţă (actuala NN), a continuat ca administrator de poliţe de viaţă şi a contribuit la formarea primei echipe de call center a Nederlanden.
Cititi continuarea articolului aici