Vlad Kiritescu, Alumnus ASE Marketing, fondatorul bluConcept®

31 iulie 2017

Vlad Kiritescu a avut inclinatii de antreprenor din copilarie, cand vindea copiilor din fata blocului bilete la filme proiectate pe diapozitivul din propria sufragerie.

Convingerea de a urma aceasta cale a venit in facultate, asa ca in timpul masteratului a pus bazele afacerii sale cu fantani de interior: bluConcept.

Vlad a admirat tot timpul lumea oamenilor de afaceri, asa ca urmat studii economice tocmai pentru a se pregati cat mai bine pentru acest domeniu. In paralel cu ASE, a participat la diverse cursuri de limba engleza in afaceri, antreprenoriat, conferinte si a facut si masterat in marketing strategic la aceeasi universitate.

Investitia initiala in dupa bluConcept® a fost de circa 1.000 de euro. Ideea a inceput intr-un magazin de bricolaj. “Am intrat acolo si am decis ca nu o sa plec pana nu adun toate piesele neceare pentru a mesteri prima fantana de interior bluConcept. Mai tarziu, dupa ce am acumulat cunostintele necesare pentru conducerea unei afaceri, am decis sa ma lansez in aventura vietii mele, sa infiintez aceasta firma si sa ma dedic ei, pentru a o creste in cel mai bun mod cu putinta. Investitia initiala a fost foarte mica pentru un domeniu de productie si a provenit din resursele proprii obtinute prin slujbele anterioare part-time”, a declarat antreprenorul.

Cititi continuarea articolului aici